naidoc week - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu naidoc week - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu

naidoc week

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

07 Juli 2014 | Australië, Toormina

Het is hier nu dinsdag 8 juli, kwart voor 6 's ochtends.
Gister heb ik een hele leuke dag gehad. Nederlandse mensen ontmoet die hier in Australië zijn gaan wonen. Ze wonen heel natuurlijk en hebben alleen een houten vloer en houten dak. Ze wonen dus buiten. De dochter (Bess) kwam met mij en Emily mee naar een etentje van de lions. Daar vierden ze als verrassing mijn verjaardag met een taart.
Ik heb nu op dag 2 al zo veel mooie plekjes gezien, echt bizar!

Vandaag moet Emily werken en zet ze mij af bij ene Mark. Woensdag ga ik samen met een Italiaanse exhange walvissen spotten , en we sluiten de avond af bij naidoc week (aboriginal feest)

• 07 Juli 2014 - 21:57

Paul:

kwart voor 6 's ochtends?
    ik wist niet dat je tegen die tijd al aanspreekbaar was.

• 07 Juli 2014 - 22:08

Lynn:

walvissen spotten, dat worden extra foto's !!

• 07 Juli 2014 - 22:27

Elise:

Gaaf Evy....en inderdaad..foto's veel foto's.