abu dhabi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu abu dhabi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu

abu dhabi!

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

05 Juli 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Ik ben net aangekomen op abu dhabi.
Heb toch nog even kunnen slapen, en om 9 uur ga ik weer in de gate zitten op naar sydney.

Op dusseldorf deden xe eerst erg moeilijk omdat ik nog geen 18 ben. Moest alle papieren laten zien. Mocht doorlopen met een waarschuwing.

Ik ga nu snel wat eten aangezien ik in het vliegtuig heb overgegeven!

Bye for now!


  • 13 Juli 2014 - 12:49

    Arjan:

    Dag Evy,

    Hoe is het met je?
    We zijn benieuwd naar je ervaringen tot nu toe.
    Wat is het allerleukste geweest?
    En waar zie je erg naar uit?
    Vol verwachtingen wachten we op je berichten!

    Lieve groeten
    Puk, Boris, Marike & Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evy

Als je wilt weten hoe het met me gaat in Australië down under. Of als je wilt weten wat ik er dagelijks doe kan je hier mijn dagboek lezen.

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 4417

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: