aangekomen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu aangekomen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu

aangekomen!

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

06 Juli 2014 | Australië, Sydney

Na een hele lange vlucht, waar ik mijn benen voor geen meter kwijt kon.. ben ik aangekomen in coffs harbour!
In sydney was het erg druk. Mega rij voor de kofferband.
Toen ik uitstapte in coffs harbour stond emily al klaar met een happy birthday cadeautje.
We zijn daarna naar wat mooie plekjes hier in de buurt gereden.

Deze week moet ze weer werken en ga ik met jongeren uit de buurt mee naar het schoolontbijt op high school.

  • 06 Juli 2014 - 19:10

    Elise,Jos,Remco,Marco,Lika En Stan:

    Goed van je Evy.
    En nu gaan genieten van alles.
    Veel plezier..

  • 06 Juli 2014 - 22:52

    Marike:

    Dag Evy,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Heb je al kangeroes gezien? Is je vakantie moeder een beetje lief voor je?? Wij wensen je heel veel plezier!
    XX Arjan Marike Boris en Puk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evy

Als je wilt weten hoe het met me gaat in Australië down under. Of als je wilt weten wat ik er dagelijks doe kan je hier mijn dagboek lezen.

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4441

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: