trip to Holland! - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu trip to Holland! - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu

trip to Holland!

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

08 Juli 2014 | Australië, Toormina

We zitten nu midden in ons "media uurtje". Dat betekent dat ik dus tijd heb om te whatsappen, en om weer iets hier op te plaatsen.
Vandaag moest Emily werken. Ik ben eerst meegeweest en heb met de kindjes gespeeld. Ik werd om 10 uur opgehaald door Nora. Een heel klein vrouwtje. Al heel snel werd me duidelijk dat ze van lekker eten hield, perfecte combi dus!
We zijn naar de big banana geweest, hebben gezien hoe lolly's worden gemaakt, en we zijn naar de holland madurodam geweest! (Zie fotoboek)

Daarna ging ik met Nora mee naar huis. Ze woont samen met haar man Ken. Ze zijn een soort van kampers. Heel veel bling bling in hun kleine caravan. Ik heb alle andere bewoners ontmoet, en ben nu echt kapot!

Let's go to bed!

Ontzettend veel zin in morgen.. whales spotting it is!

Goodnight you all!

  • 08 Juli 2014 - 10:26

    Michel :

    Wat goed! Heeft oma al wat gevraagd over het poephuisje?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Toormina

Evy

Als je wilt weten hoe het met me gaat in Australië down under. Of als je wilt weten wat ik er dagelijks doe kan je hier mijn dagboek lezen.

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4437

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: