lovely People! - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu lovely People! - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu

lovely People!

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

11 Juli 2014 | Australië, Toormina

Gister werd ik om half 1 opgehaald door Nora en Ken. Emily moest deze hele week werken. Ze wonen op het woonwagenkamp en zijn zo aardig! Heel klein, maar dat maakt hun breedte wel weer helemaal goed.. waar ik al heel snel achter kwam is dat ze allebei ontzettend hielden van lekker, en vooral VEEL eten. Omdat Emily heel gezond leeft, besloten ze om een ozzie bbq te houden. Ik kreeg daarna allerlei snoepjes mee naar huis. Ze hebben al allerlei plannen om me weekendjes weg mee te nemen. Ik heb het hele woonwagenkamp al ontmoet. Als je ze bedankt zeggen ze: anyday anytime darling!

Vandaag werden ik en eduardo (italiaanse jongen) opgehaald door Jim. Jim is een echte cowboy. Grijs haar, hoge hoed op, grote truck, en een oorbel. Hij liet ons allerlei mooie plekjes zien en bracht ons naar de kangaroes. Hij vondt dat mijn Engels beter was dan dat van hem, en wil graag met me in contact blijven.

Morgen hebben we een grote bbq, er zijn 1000 broden ingekocht dus dat beloofd heel wat..

  • 11 Juli 2014 - 09:28

    Harold:

    He Evy, wie vond er dat je Engels beter was. Eduardo of Jim? En 1000 broden? Da's een aardig woonwagenkamp dan.

  • 12 Juli 2014 - 09:50

    Angelique Huijskes:

    Hoi Evy,
    Hoe is het? Al een beetje gewend?
    Heb je wel genoeg brood gehad?
    Groetjes Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Toormina

Evy

Als je wilt weten hoe het met me gaat in Australië down under. Of als je wilt weten wat ik er dagelijks doe kan je hier mijn dagboek lezen.

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 4430

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: