dorrigo - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu dorrigo - Reisverslag uit Toormina, Australië van Evy Huijskes - WaarBenJij.nu

dorrigo

Door: evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

13 Juli 2014 | Australië, Toormina

Gister zijn Emily en ik naar Dorrigo geweest. Eduardo was daar ook met zijn gastgezin.
Het is zo'n mooie magische plek! Het is zo moeilijk om op foto vast te leggen, omdat het in het echt zo veel mooier is.
We gingen bbq'en bij de waterval, en hebben daarna een spelletje finska gespeeld. Nog nooit eerder gedaan, maar ik won!

Vandaag ga ik dan toch echt whale watching. (Als de boot deze keer meewerkt.)

Ik zal ook die foto's uploaden op deze site, als er wat te zien valt dan..


  • 13 Juli 2014 - 23:14

    Elise:

    Hoi Evy.

    Leuk om je zo op de foto te zien. Je straalt helemaal. Wat een ervaring zeg.
    Geniet van alles.

    En wij wachten of de foto's met de walvissen.

    Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Toormina

Evy

Als je wilt weten hoe het met me gaat in Australië down under. Of als je wilt weten wat ik er dagelijks doe kan je hier mijn dagboek lezen.

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4429

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: